20 september, 2006

Bokmässan och artikel

Hej!

Skickade ut ett inlägg tidigare men det gick inte att lägga kommentarer på det och andra konstigheter. Försöker igen och ser om det fungerar bättre den här gången.

Ville bara meddela att på bokmässan kommer Ljungby kommunbibliotek visa upp sin nya buss. Det kommer även finnas sagoberättare ifrån Sagomuseét på mässan.

Är det någon som ska på bokmässan?

Maria tipsade om en artikel:
http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=1058&a=573861&previousRenderType=6

Rätt rolig faktiskt!

Veronica

1 Comments:

Blogger Maria & Nicklas Lundqvist said...

Jag är på bokmässan på fredag eftermiddag. Jag vet att det inte är en särskilt bra tid egentligen men jag ska vara på ett möte på förmiddagen. Hade inte tänkt att åka i år om inte mötet hade förlagts till Göteborg.

Jag kommer att koncentrera mig till biblioteksdelen på mässan. Givetvis ska jag inte missa Ljungbys bokbuss.

/Maria

20 september, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home