12 mars, 2007

Lite grann om nästa möte

Sandra har meddelat mig om att hon samåker med Maria & co från Växjö. Det är jättebra, för då kan hon dirigera vägen hit!

Det finns parkeringsplatser utanför skolan, även om de inte är så många. Jag förväntar mig dock ingen militärkolonn (även om det skulle vara häftigt), så det ska nog gå bra.

Planen är att vi börjar med en liten rundvisning på Österslättsskolans "biblioteksdel" med en fika i konferensrummet som följd. Sedan går vi vidare till stadsbiblioteket därifrån så vi är där kl 16. Ni kanske vill köra och parkera på torget då, så slipper ni traska hela vägen tillbaka när det blir dags att "ta helg" på Ågatan 12.

Hur många blir vi? Måste veta så vi har rätt antal ätbara ting till fikat och bordsbeställning etc.

Höres och synes! Välkomna hela bunten :)

/Isabelle

5 Comments:

Blogger Veronica said...

Hej!

Vi verkar bli tre ifrån Ljungby.
Veronica

12 mars, 2007  
Blogger myrkyr said...

Jag kommer som sagt åka med och vara med hela em men kommer troligtvis inte förlja med ut på kvällen och inte heller följa med i bilen hem till Växjö igen.

/Sandra

12 mars, 2007  
Blogger Matt said...

Jag kommer.

13 mars, 2007  
Blogger Maria Lundqvist said...

Vi kommer ett stort och glatt gäng från Växjö: jag, Sandra, Stina, Sofia och Helene.

14 mars, 2007  
Blogger Matt said...

Ändrade planer. Jag kommer ej. Blev av med min plånbok nu i förmiddags och har därmed varken kontokort eller bensinkort.

16 mars, 2007  

Skicka en kommentar

<< Home