31 augusti, 2007

Om Vimmerby och Höstsagan

Jag har funderat lite på detta med Vimmerby. Kan inte säga något datum så någon annan får bestämma det. Jag vill jättegärna åka men har ingen lust att betala särskilt mycket själv så jag kommer dit antingen om skolan betalar, eller om det går att samåka med någon från Växjö. Det är alltid snål budget på skolan. Så, är det någon som kör från Växjö?

Nästa vecka är det en intressant kulturhappening i Växjö. Jag ska dit på fredag eftermiddag och kväll. Kolla här: www.hostsagan.se Någon annan som ska dit? Till Sofia och Stina, dags att vara kulturella igen? ;-)

2 Comments:

Blogger Veronica said...

Har du hört med Lotta ifall hon ska åka?

Veronica

03 september, 2007  
Blogger Ylva said...

Jag har inte hört med någon om den ska resa. Däremot har jag fått nej från skolan som inte vill betala.

03 september, 2007  

Skicka en kommentar

<< Home