24 juli, 2007

Tillbaka

Tillbaka efter semestern. Tiden gick som vanligt väldigt fort. Det har hänt en del här sista tiden i Ljungby. Jag har fått till exempel fått ett nytt jobb. I Halmstad, närmare bestämt på Högskolan i Halmstad. Med flytt och allt kring detta kommer jag inte kunna närvara i Vimmerby. Det vore roligt att träffa er alla före jag lämnar sydostregionen men det kan bli lite knappt om tid. Jag kommer fortfarande vara medlem i NYBSO, men kommer inte kunna delta i mötena på samma sätt. Om möjligt tänkte jag nog försöka starta en NYBSO "gren" i Hallandsregionen.

Hoppas ni alla har haft/har en bra semester!
Vi hörs och syns (om inte annat på bloggen)!

Veronica Sarge Cech

1 Comments:

Blogger Isabelle said...

Vill bara önska dig och Viktor lycka till med era nya jobb på det avundsvärt snygga biblioteket i Halmstad =)

14 augusti, 2007  

Skicka en kommentar

<< Home