10 november, 2006

Nybsomöte 17:e november

Hej!

Den 17:e november närmar sig och därmed också nästa Nybsomöte. Som ni kan läsa på denna blogg så har Maria ordnat så att vi ska vara på Ronneby stadsbibliotek. Klockan 14:oo börjar det hela och vi kommer då få en visning av ovan nämnda bibliotek. Efter detta kommer vi ha möjlighet att sitta ned och diskutera vad vi nu önskar diskutera. Förslag på ämnen att ta upp? Hur många har möjlighet att komma?

Som sagt, hoppas att vi blir lika många den här gången som förra.

Har försökt lägga ut information på Nynet om Nybso men fått beskedet att mitt meddelande fastnat i spamfiltret. Försöker snart igen. Har varit i kontakt med B-och I studenter på Växjö universitet och hoppas på mer respons därifrån. Någon som har några mer tips på vart vi kan vända oss för att få fler Nybsomedlemmar?

Vi hörs och syns!
Veronica

4 Comments:

Blogger Maria Lundqvist said...

Jag kommer och med mig i bilen från Växjö har jag Stina och Sofia. Har pratat med Anneli Mattsson igen och allt ska vara klart inför träffen på Ronneby stadsbibliotek.

13 november, 2006  
Blogger Ylva said...

Jag måste tyvärr välja bort Ronneby för att gå på räkfrossa för Strålforsanställda och respektive. Ni får ha det så trevligt!

13 november, 2006  
Blogger Viktor said...

Jag kommer. Får det till allra minst fem deltagare. Var det inte någon som bodde i Ronneby också?

Lotta och Jens här i Ljungby är ju också nya, men kommer inte den här gången.

16 november, 2006  
Blogger Isabelle said...

Jag kommer också. Min buss från Karlskrona anländer dock 13.50, så jag blir kanske lite sen.

17 november, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home