13 december, 2006

Ny medlem

Hej på er!

Jag är ny medlem från och med idag. Jag heter Mattias Lövgren, är 32 år, bor i Nybro, läser på distans i Borås och håller just nu på att runda av min D-uppsats med den preliminära titeln "Folkbibliotekets ideologiska grunder". Jag jobbar som personlig assistent och har så gjort de senaste 5 åren och trivs väldigt bra med det.

Fritiden tillbringar jag helst framför datorn eller ute i löparspåret eller på cykeln med min hund Hjalmar Söderberg (labrador) bredvid mig eller bakom mig i en cykelkärra.

Sådär, det var lite om mig!

Hej!

2 Comments:

Blogger Veronica said...

Hej Mattias!

Välkommen till Nybso!

Veronica

15 december, 2006  
Blogger Maria Lundqvist said...

Hej Mattias!
Även jag vill säga välkommen till Nybso!

Jag jobbar som bibliotekskonsulent på Länsbibliotek Sydost (http://www.lansbiblioteksydost.org, länsbibliotek för Kronberg och Blekinge) och har min arbetsplats på Växjö stadsbibliotek. Mina främsta arbetsområden är tillgänglighet för funktionshindrade och bibliotekens särskilda tjänster samt IT.

Jag läste på BHS 1994-96 och skrev min uppsats om internetanvänding på folkbibliotek. Det kändes väldigt hett just då men jag skulle säkna rodna av pinsamhet om jag plockade fram den nu.

18 december, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home