05 september, 2007

Träffen i Vimmerby

Hej Allesammans!

Hoppas alla har haft en skön sommar med välbehövlig ledighet!

Jag har haft kontakt med Maria och det är flera som har svårt att ta sig till en träff i Vimmerby nu i september. Dessutom har jag efter ett läkarbesök idag blivit sjukskriven till 20 sept, och det är möjligt att det förlängs framöver. Jag har redan varit hemma 1,5 v och skyller min uteblivna kommunikation på det och skäms lite smått.

Så, det ser mörkt ut på träffronten...

Vad tycker ni? Vill ni träffas någon annanstans så länge? Eller ligger vi bara lågt ett tag?

/En soffnötande Julia

1 Comments:

Blogger Maria Lundqvist said...

Jag tycker vi ligger lågt så länge. Vi kanske kan få till en träff längre fram i höst.

06 september, 2007  

Skicka en kommentar

<< Home