13 april, 2007

Nästa Nybso-träff blir festlig!

Vad säger ni om att gå på fest efter Nybso-träffen 4 maj? Det är så att Café å läs (caféet på Växjö stadsbibliotek) bjuder in bibliotekspersonalen till fest just den dagen kl 18. Stina har pratat med festansvarig och Nybso-medlemmarna är också välkomna!!! För endast 100 kr bjuds vi på en buffé med kalla rätter samt dessert och kaffe. Dryck tar man med efter eget behag.

Det här betyder alltså att vi har mötet på Teleborgs bibliotek som vi planerat och sen åker vi in till stadsbiblioteket. Äta ska vi ju ändå göra!

Stina har gjort en förhandsbokning men du som vill hänga med, meddela det på något sätt.

Förresten, hur dags träffas vi? Kl 14 eller 15, minns inte om vi bestämde det...
TILLÄGG: Jag pratade med Sofia, vi träffas kl 15.

Trevlig helg!
Maria

16 Comments:

Blogger Veronica said...

Hej!

Låter skoj! Gärna för mig.

Veronica

13 april, 2007  
Blogger Viktor said...

Hej!

Jag firar gärna att jag kan skriva på bloggen igen med en fest, så räkna med mig.

13 april, 2007  
Blogger Isabelle said...

Hej!

Låter finfint, jag kommer gärna!

16 april, 2007  
Blogger Isabelle said...

En sak till: jag vet inte hur jag ska ta mig till Teleborg utan tillgång till bil eller buss.

Resplus.se tolkar Teleborg som Trelleborg. Kan alltså bara ta mig till Växjö C-station.

Hur göra?

16 april, 2007  
Blogger Julia said...

Jag är glad att jag äntligen har möjlighet att åka!
Jag samkvämar gärna efteråt!

Ses vi vid Teleborgs bibliotek kl 15 då?

Julia

16 april, 2007  
Blogger Veronica said...

Hej!

Tror nog att du kanske kan åka med oss upp. Annars går det ju bussar relativt ofta.

Vi fixar det på ett eller annat sätt!

Veronica

16 april, 2007  
Blogger Veronica said...

Hej (igen!)

Min senaste kommentar var ett svar på Isabelles förfrågan om hur hon tar sig upp till Teleborg...

Veronica

16 april, 2007  
Blogger Maria Lundqvist said...

Om man ska åka buss till Teleborgs bibliotek, tar man linje 1 från resecentrum och kliver av vid Teleborg Centrum. Biblioteket ligger bakom ICA.

Tidtabell finns på http://www.lanstrafikenkron.se/System/FileArchive/5/File_2627.htm

16 april, 2007  
Blogger Maria Lundqvist said...

Hela länken kom inte med, jag provar igen.

http://www.lanstrafikenkron.se/
System/FileArchive/5/File_2627.htm

16 april, 2007  
Blogger Veronica said...

Angående anmälan till samkväm på Växjö stadsbibliotek. Räcker det att vi anmäler oss via bloggen eller bör vi höra av oss till Stina också?

Veronica

17 april, 2007  
Blogger Maria Lundqvist said...

Jag tycker det räcker att intresserade anmäler sig här på bloggen så räknar vi samman sen. Den som har någon fråga kan mejla Stina stina.fernholm@kommun.vaxjo.se

17 april, 2007  
Anonymous Anonym said...

Hej!

Roligt att så många är intresserade av att gå på festen. Jag håller koll här på bloggen så meddelar jag festansvarige. Som Maria sade, är det bara att höra av er till mig med frågor.

17 april, 2007  
Anonymous Anonym said...

Det verkar som att alla vi Ljungbybor vill vara med på festen. Jag vill också.

20 april, 2007  
Blogger myrkyr said...

Är tyvärr lite dubbelbokad men som det ser ut nu kommer jag iaf på mötet, vilket innebär att jag oxå kommer ta bussen till Teleborg och således kan ta "ansvar" för Isabelle ;) Ska försöka trixa lite så jag kan följa med även på kvällens festligheter men kan tyvärr inte lämna besked än. Tills när måste ni veta? /Sandra

24 april, 2007  
Blogger Maria Lundqvist said...

Sandra: Egentligen var sista anmälningsdag i måndags (23 april) men en mer eller mindre spelar ingen roll när det är buffé. Säg till när du vet.

24 april, 2007  
Blogger myrkyr said...

Maria: Allt lutar mot att jag inte kan följa med och om det blir ändrat så jag kan så kommer jag ändå inte veta det förrän samma dag i princip så bocka av mig. Får väl smyga in bakvägen i värsta fall. ;)

27 april, 2007  

Skicka en kommentar

<< Home